Ennakkoilmoittautuminen: Koulutusmatka Tokioon 2025

10.05. - 31.07.2024

Ennakkoilmoittautuminen, matkan tarkempi ohjelma selviää myöhemmin

31.07.2024

Kuntoutusalan ammattilaiset

Kiinnostaako koulutusmatka Tokioon kevällä 2025?

World Physiotherapy Congress 2025 järjestetään Japanissa Tokiossa toukokuussa 2025, ajankohta 29.-31.5.2025. Tämän innottamina olemme ideoineet yhteistä reissua Tokioon Suomen Kuntoutusyrittäjät ry:n kanssa. Suunnittelu on alkuvaiheessa ja nyt haluamme tietää, olisiko sinulla kiinnostusta lähteä matkaan!

Olemme avanneet ennakkoilmoittautumisen, jossa voit ilmoittaa kiinnostuksesi - tämä ei sido mihinkään! Kun saamme matkan suunnitelman valmiiksi, tiedotamme siitä ensimmäisenä ennakkoon ilmoittautuneille ja vasta silloin kysymme sitovat ilmoittautumiset reissuun. Huomaathan, että reissun toteutuminen edellyttää riittävän määrän osallistujia mukaan!

HUOM! Olemme suunnittelemassa moniammatillista reissua, vaikka pääkohteena on fysioterapian maailmankongressi. Ajatuksena on valita tutustumiskohteita, joissa olisi mahdollisuus tutustua lisäksi paikallisiin kuntoutuskäytäntöihin ja -innovaatioihin. Kerro meille, mistä sinä olisit kiinnostunut, otamme toiveita huomioon matkaa suunnitellessa.

10.05. - 31.07.2024

Selviää myöhemmin