Tulossa kouluttajaksi?

Tervetuloa kouluttajaksi Suomen Kuntoutuskouluttajat Oy:n koulutuksiin! Olemme koonneet tälle sivustolle tärkeimpiä asioita saapumiseen, koulutuspalkkioihin ja käytännön asioihin liittyen. Jos sinulla on jotain kysyttävää, ota meihin yhteyttä!

Tervetuloa meille!

Koulutukset Helsingissä ja verkossa

Toteutamme koulutuksia lähikoulutuksina pääsääntöisesti Helsingissä omissa koulutustiloissa Länsi-Pasilassa. Etäkoulutukset hoidamme ZOOM Cloud Meetins – sovelluksen kautta. Moniin lähikoulutuksiin tarjoamme osallistumista myös etäyhteydellä. Meidän tehtävämme on hoitaa koulutuksen järjestelyt niin, että kouluttaja voi keskittyä kouluttamiseen.

Ennen koulutusta sovimme seuraavista asioista:

• Koulutuksen ajankohta ja toteutustapa
  • Koulutuksen sisältö
  • Koulutuspalkkio ja matkakorvaukset. Suosittelemme saapumista julkisilla ja maksamme matkakorvaukset pääsääntöisesti julkisen liikenteen mukaan. Jos koulutus edellyttää saapumista omalla autolla, sovi kilometrikorvausten maksamisesta erikseen vastaavan koulutussuunnittelijan kanssa.
  • Saapumisohjeet koulutustilaan

Koulutuksen lähestyessä:

• Suurin osa koulutuksistamme on opintopisteytetty ja niihin sisältyy ennakkotehtävä. Pyydämme ennakkotehtävää kouluttajalta viimeistään 2-3 viikkoa ennen koulutusta. Käytämme sähköistä kotopro-oppimisalustaa, jolle osallistujat palauttavat tehtävänsä ja kouluttaja pääsee ne tarkistamaan ja hyväksymään.
  • Koulutusmateriaali jaetaan pääsääntöisesti sähköisenä ja se toimitetaan koulutukseen tulijoille viimeistään 2-3 päivää ennen koulutusta kotopro-oppimisalustalle.
  • Tarvitsetko välineitä koulutukseen? Koulutustilassa on iso valikoima terapiavälineitä, mutta varmista aina etukäteen, löytyykö sinun tarvitsemat välineet meiltä. Etäosallistujia varten pyydämme erikseen listan, mihin etäosallistujat varautuvat ennen koulutusta, jos koulutus sisältää käytännön harjoittelua.

muistettavaa!

Laskutus ja muita käytännön kysymyksiä

Koulutuksen jälkeen toivomme laskutusta mahdollisimman nopeasti. Koulutuspalkkio on mahdollista laskuttaa palkkiolaskuna yrityksen kautta tai palkkana verokortilla.

Koulutuspalkkio laskulla: Katso laskutustiedot

Koulutuspalkkio palkkana verokortilla:

• Palkkalaskussa pitää olla henkilötiedot: nimi, henkilötunnus, osoite, tilinumero sekä verokortti liitteenä tai ilmoitus, että saa verottaa 60 % mukaan. Se on toimitettava sähköpostitse koulutuksesta vastaavalle koulutussuunnittelijalle.
  • Suomen Kuntoutuskouluttajat Oy:n palkanmaksu on kerran kuukaudessa ja 15. päivä. Palkkalaskut ehtivät palkanmaksuun, kun ne toimitetaan kuun 7. päivään mennessä, myöhemmin tulleet siirtyvät seuraavan kuukauden palkanmaksuun.

Kysyttävää – ota meihin yhteyttä!

Katja Tonteri

Toimitusjohtaja, TtM, ft