Kuntoutusyrittäjien Kela-webinaari

16.09. - 16.09.2024

13.09.2024

Kuntoutusalan yrittäjät

Kela ilmoitti elokuussa 2024 annetussa tiedotteessa, että jatkossa vaativan lääkinnällisen kuntoutuksen terapioiden laadun hinnoittelusta luovutaan kokonaan. Jatkossa siis tarjoukset annetaan ja valitaan Kelan toimesta puhtaasti tarjotun hinnan perusteella. Kela ilmoitti, että laatu on tarkoitus kirjoittaa jatkossa Kelan palvelukuvauksiin, eikä laatueroja pitäisi jatkossa enää palveluntuottajien kesken juuri olla. Myös matkakorvauksiin ja ryhmäterapioihin on tulossa merkittäviä muutoksia.

Tässä webinaarissa käydään läpi Kelan ilmoittamia keskeisiä muutoksia, Kuntoutusyrittäjien toimenpiteitä siihen sekä kuullaan tilaisuuteen osallistujia. Tilaisuus on vuorovaikutteinen ja keskustelulle annetaan tilaa.

Kuntoutusyrittäjät järjesti jäsenilleen vastaavan aamukahvitilaisuuden 27.8. Nyt Kuntoutuskouluttajat Oy järjestää erillisen kaikille avoimen webinaarin.

HUOM! Tämä webinaari on maksuton Suomen Kuntoutusyrittäjät ry:n jäsenille!

16.09. - 16.09.2024

60 € + alv 25,5%, Suomen Kuntoutusyrittäjät ry:n jäsenille maksuton (sisältyy jäsenmaksuun)

Kuntoutusyrittäjien juristi, OTM Juhani Saarinen ja toiminnanjohtaja Anna Nurmi-Lehto