Omavalvontasuunnitelma -etätyöpaja

Muutama paikka jäljellä

Omavalvontasuunnitelman etätyöpaja

Koulutuksen laajuus 2 tuntia

Kohderyhmä: Kuntoutusalan työnantajayritykset, alihankkijat ja ammatinharjoittajat, joiden toiminta edellyttää Soteri-rekisteröintiä.

Omavalvontasuunnitelman etätyöpajoihin kootaan enintään 20 sote-alan yrittäjän tai yrityksen ryhmiä, joissa käydään läpi 1.1.2024 voimaan tulleen Sote-valvontalain ja 15.5.2024 voimaan tulleen Valviran omavalvontasuunnitelmamääräyksen mukaisen omavalvontasuunnitelman laatiminen.

Osallistujille toimitetaan ennen työpajaa kaksi omavalvontasuunnitelman mallia: työ- ja toimeksiantajien omavalvontasuunnitelman malli sekä yksinyrittäjien omavalvontasuunnitelman malli. Mallit käydään käytännönläheisesti kohta kohdalta työpajassa läpi yhdessä niitä koskevan Valviran määräyksen kanssa.

Tavoitteena on, että työpajan jälkeen jokaisella työpajaan osallistuneella on:

* tieto siitä, milloin omavavontasuunnitelma tulee laatia ja kenen se tulee laatia
* käytössään itselle soveltuva omavalvontasuunnitelman malli
* mahdollisuus kysyä itseä askarrutavista omavalvontasuunnitelman asioista sekä
* valmius viimeistellä ja julkaista yrityksen verkkosivuilla tai toimipisteessä mallin mukainen lakisääteinen omavalvontasuunnitelma

Työpajoja järjestetään seuraavasti – valitse itsellesi sopivin ( 1 työpaja / henkilö).

Kaikki toteutetaan etäyhteydellä.

• Yksinyrittäjien työpajat:
    • ti 2.7. klo 14-16 TÄYNNÄ
    • ke 3.7. klo 14-16 TÄYNNÄ
    • ti 9.7. klo 14-16
    • ti 27.8. klo 14-16 TÄYNNÄ
    • to 29.8. klo 14-16 TÄYNNÄ
    • ti 3.9. klo 14-16
    • to 5.9. klo 14-16
  • Työnantajien työpajat:
    • to 4.7. klo 14-16 TÄYNNÄ
    • pe 30.8. klo 9-11 TÄYNNÄ
    • ti 17.9. klo 14-16

Työpaja toteutetaan, jos osallistujia on min. 10 henkilöä, yhteen työpajaan otetaan max. 20 osallistujaa.Tarpeen mukaan lisätään uusia ajankohtia.

HUOM! Työpajoista ei tehdä / myydä tallennetta. Työpajoissa keskustellaan ja jaetaan ajatuksia, joten reaaliaikainen osallistuminen on välttämätöntä.

Lue lisää aiheesta: Mikä on omavalvontasuunnitelma? Miksi se tehdään ja kuka sen tekee?

02.07. - 30.09.2024

95 € + alv ja Kuntoutusyrittäjien jäsenhinta 80 € + alv, sisältää yhden työpajan ja mallin omavalvontasuunnitelmasta. Huom! ALV voimassaolevan alv:n mukaisesti, 1.9. alkaen 25,5%

Juhani Saarinen, OTM, Kuntoutusyrittäjien lakimies