Harkitsetko osallistumista

Koulutuksen järjestäjiä kuntoutusalalla on monia. Millä perusteella teet oman valintasi? Me olemme erikoistuneet laadukkaiden kuntoutusalan koulutusten järjestämiseen. Vuosittain järjestämme reilut 150 koulutuspäivää ja kymmeniä webinaareja. Pitkä kokemus ja hyvä tuntemus alan koulutustarpeista on valttimme!

Olemme kuntoutusalan ammattilaisen ykkösvalinta!

Usein kysyttyjä kysymyksiä

Miksi meille koulutukseen?

Käytännönläheisiä ja laadukkaita koulutuksia

Koulutuksemme on suunnattu kuntoutuksen ammattilaisille. Käytännönläheisistä koulutuksista saat osaamista ja työkaluja omaan työhösi asiakkaiden kanssa. Kouluttajamme ovat alan parhaita asiantuntijoita, joiden osaaminen perustuu tutkittuun tietoon ja käytännön asiakastyön tuomaan kokemukseen.

Koulutustilamme sijaitsee hyvien kulkuyhteyksien päässä Helsingin Pasilassa ja soveltuu hyvin erilaisten koulutusten toteuttamiseen. Etäkoulutuksissa meillä on käytössä toimiva välineistö, joka mahdollistaa laadukkaan toteutuksen. Hybriditoteutuksessa myös käytännön harjoittelua sisältäviin koulutuksiin voi osallistua etäyhteydellä.

Kenelle?

Tervetuloa kuntoutusalan ammattilaiset ja muut asiantuntijat

Koulutuksemme suunnitellaan kuntoutusalan tarpeiden mukaisesti ja tarjonta vaihtelee vuosittain seuraten alanmuutoksia ja uusia tuulia. Osa koulutuksista on suunnattu tietylle ammattiryhmälle, mutta suurin osa koulutuksista on moniammatillisia. Voit valita sinulle sopivan koulutuksen oman kiinnostuksen ja työn vaatimusten mukaan. Moniin koulutuksiin myös kuntoutusalan päätoimiset opiskelijat ovat tervetulleita. Eri alojen terapeuttien lisäksi koulutuksiimme on vuosien varrella osallistunut monia terveydenhuollon ja opetuksen ammattilaisia mm. lääkäreitä, psykologeja, sosionomeja, opettajia ja hoitajia.

Fysioterapeutin työharjoitteet koulutustilanteessa.

Mikä tekee onnistuneen koulutuspäivän?

Täyden palvelun koulutukset

Erinomaisen koulutuksen lisäksi meidän valttikortteja ovat hyvä palvelu ja onnistunut koulutuskokemus!  Meille on helppo tulla – ilmoittautuminen toimii, olemme helposti tavoitettavissa ja teemme parhaamme koulutuspäivän sujumiseksi. Meillä on joustavat maksukäytännöt ja osallistumismahdollisuudet huomioiden oma elämäntilanne. Tärkeä osa lähikoulutuspäivää on yhteiset kahvihetket ja lounas. Tarjoilut kuuluvat koulutusten hintaan ja luovat mahdollisuuden ajatusten vaihdolle ja verkostoitumiseen.

UKK

Usein kysyttyjä kysymyksiä koulutuksiin osallistuville

Suomen Kuntoutuskouluttajien listaus usein kysytyistä kysymyksistä.

Käytännön vinkkejä kuntoutustyöhön

Pysy mukana muutoksessa ja tilaa ajankohtaisin koulutustieto sekä käytännön vinkit sähköpostiisi!

Tilaa uutiskirje